Webhelyünkön cookie-kat használunk, hogy jobb online élményt és szolgáltatást tudjunk nyújtani Önnek. Továbblépésével Ön beleegyezik abba, hogy Adatvédelmi nyilatkozatunkkal összhangban cookie-kat használunk.

Jótállás

 

Ha kíváncsi a részletekre, olvassa el a jótállás szövegét a Használat és ápolás című ismertetőlapon; vegye fel a kapcsolatot a DuPont BI Jótállási csapatával: bi-warranty@dupont.com

A DuPont Minőségbiztosítási Hálózat elvei

A DuPont olyan márkanév, amelyre számíthat, ha minőségről van szó, és vásárlóink iránti elkötelezettségünk nem ér véget a vásárlással. A DuPont szakképzett, okleveles szakemberekből álló kiterjedt hálózata biztosítja, hogy a beépítés/összeállítás zökkenőmentes legyen, és így a végfelhasználók tökéletesen meg legyenek elégedve azzal, amit vásároltak – legyen az akár lakossági, akár ipari alkalmazás. A 10 év korlátozott jótállással rendelkező Corian® elég szilárd ahhoz, hogy megbirkózzék még a túlterhelt háztartások mindennapi feladataival is.

Egyedülálló hálózat erősíti minőség iránti elkötelezettségünk hírnevét

A DuPont olyan ipari partnerekből álló Minőségbiztosítási Hálózatot alakított ki, akik elkötelezettek az iránt, hogy a beépítéseket és a javításokat nagyon magas szinten hajtsák végre. Elsődleges céljuk és feladatuk annak biztosítása, hogy a vásárlók teljesen meg legyenek elégedve a beépített Corian®-termékekkel.

Mi a Minőségbiztosítási Hálózat?

A Minőségbiztosítási Hálózat tagjai elkötelezettek az iránt, hogy a vásárlók kiváló minőségű árut és szolgáltatást kapjanak az ellátás láncban részt vevő ÖSSZES vállalattól.  Tagjai Minősített Ipari Partnerek és Szervizközpontok.  A DuPont a Minőségbiztosítási Hálózat minden tagját kiképezte arra és levizsgáztatta abból, hogy miként kell a Corian®-termékeket összeállítani, beépíteni, javítani és karbantartani. E hálózat tagjai a felelősek a 10 éves korlátozott jótállás biztosításáért is.

Mi a beépített termékekre vonatkozó 10 éves korlátozott jótállás?

A DuPont kétszintű jótállást biztosít a Corian®-termékekhez: termékszintűt és beépítésszintűt. A termékekre vonatkozó jótállás egységes minden Corian®-termék esetén, és azt szavatolja, hogy a termékek a vásárlás napjától számított 10 éven át mentesek maradnak a gyártási hibáktól. A magasabb szintű jótállási fedezet, a beépített termékekre vonatkozó korlátozott jótállás csak akkor vehető igénybe, ha az összeállítást és a beépítést is Corian® Ipari Partner végezte. Ez a beépített termékekre vonatkozó korlátozott jótállás kiterjeszti a termékekre vonatkozó jótállást, és azt is szavatolja, hogy a késztermék összeállítása és beépítése is hibátlan lesz.

Ki az Ipari Partner?

Az Ipari Partnereket a DuPont kiképezte, és a DuPont iránymutatásának megfelelően dolgoznak. Az Ipari Partner a felelős annak biztosításáért, hogy a végső beépített termék minősége összhangban legyen a DuPont irányelveivel, és megfeleljen az ügyfél elvárásainak, vagy túlszárnyalja azokat.

Hogyan szerez egy Ipari Partner oklevelet?

A Corian®-nal dolgozó bármely Ipari Partner szerezhet oklevelet.  Ehhez nem kell más, mint megfelelő hozzáállás és szakértelem! Miután elvégezte a DuPont tanfolyamát, az Ipari Partner kérheti felvételét a Minőségbiztosítási Hálózat valamelyik csoportjába.  Az ipari partner megengedi, hogy egy Corian® Szervizközpont munkatársai 2 napon át megfigyeljék és értékeljék a műhelymunkáját és a munkatársait, és egy általa készített Corian®-termékkel szemlélteti, hogy a DuPont útmutatásainak megfelelően dolgozik. Az Ipari Partner pozitívan áll hozzá a Corian®-termékek reklámozásához.

Az alapos ellenőrzés után és feltéve, hogy az Ipari Partner átment a vizsgán, jogi formába öntött szerződést köt a DuPont és a Corian® Ipari Partner.  Oklevelére egy egyedi QN-szám (azonosítószáma a Minőségbiztosítási Hálózatban) kerül.

 

Milyen előnyökkel jár, ha valaki tagja a Minőségbiztosítási Hálózatnak?

Jótállási folyamatunk a beépítésnél kezdődik, amikor is a vásárlónak lehetősége van megvizsgálni a felületet annak biztosítása érdekében, hogy a kezdetektől fogva tökéletesen elégedett lehessen.  A legfontosabb dolog azonban az, hogy az Ön munkatársai biztosítják a Corian®-felületekre vonatkozó DuPont korlátozott jótállást.

Jótállás

A beépített termékekre vonatkozó 10 éves korlátozott jótállás a véglegesen beépített Corian®-termék tulajdonosát illeti meg (a bemutatótermi modellekre nem vonatkozik), amennyiben azt egy DuPont Minősített Ipari Partner építette be.  A Corian® egyedi tulajdonságainak köszönhetően a Minősített Ipari Partner vagy Szervizközpont ingyenesen kijavítja, nem pedig kicseréli a Corian®-terméket, ha az gyártási hiba miatt tönkremegy az eredeti beépítéstől számított első 10 év során; az ilyen ingyenes javítás azonban nem vonatkozik a fizikai, vegyi és egyéb nem rendeltetésszerű használatból adódó, a túlzott hő hatására bekövetkező, a bizonyos alkalmazásokban történő használatból következő, valamint a természeti csapásokból eredő károsodásokra.  

Kérjük, olvassa el a jótállási feltételek tartalmazó Corian® használati és ápolási útmutatót.

Ez a jótállás nem vonatkozik a más szállítók, illetve gyártók által készített termékekre, sem pedig az olyan beépített Corian®-termékekre, amelyek beépítését nem DuPont Minősített Ipari Partner végezte. A Corian®-ra vonatkozó jótállás átruházható a lakás vagy ház következő vásárlójára, feltéve, hogy az új tulajdonos írásban arra kéri a DuPont-t, hogy a beépített terméket az új tulajdonos nevén vegyék nyilvántartásba. A szaunában, zuhanytálcán, gőzkabinban és kültéren használt alkalmazásokra nem vonatkozik jótállás. Garanciális igény bejelentésénél mindig mellékelni kell a vásárlás igazolását is!

Javítás és csere

A DuPont kijavítja a beépített terméknek minden olyan részét, amelyen gyártási hiba észlelhető. Ha a javítás nem lehetséges, akkor a DuPont kicseréli a beépített termék hibás részét. Az eredeti beépített termék vagy termék eltávolításához és cseréjéhez szükséges termékek árát és a munkadíjat a DuPont fizeti meg. A javításhoz vagy cseréhez kapcsolódó, illetve ezekből eredő összes többi költséget a Minősített Összeállító fizeti meg. Függetlenül attól, hogy a DuPont javítást vagy cserét hajt-e végre az Ön beépített termékén, mindig azon leszünk, hogy a lehető legjobb legyen a végeredmény, de nem tudjuk garantálni, hogy a színek tökéletesen azonosak lesznek. Akkor is az eredeti beépítés dátumától kezdődő jótállási időszak fog folytatódni, ha úgy döntünk, hogy kicseréljük az Ön beépített Corian®-termékét, a jótállási időszak nem kezdődik újra a javítás vagy a csere napjától.

Corian® Szervizközpont

A DuPont kijelöl egy Szervizközpontot a jótállás biztosítására abban az értelemben, hogy annak kell kijavítania a károsodásokat, és általános ápolási és karbantartási munkát nyújtania annak érdekében, hogy a Corian® márkát a DuPont útmutatásaival összhangban használja, megjelenítse és reklámozza.

A Szervizközpontok a DuPont utasításai alapján előre meghatározott árakon dolgoznak. Ők hajtják végre a Minőségbiztosítási Hálózat ellenőrzéseit. Ők foglalkoznak az összes jótállási igénnyel a DuPont útmutatásainak megfelelően, és minden tőlük telhetőt megtesznek a javítás, illetve a csere érdekében. És mindenekelőtt objektíven bírálják el a panaszokat.

Ha egy Minősített Ipari Partner hibázik, az illető Minősített Ipari Partnernek kell megoldást találnia a problémára, kivéve, ha azt szeretné, hogy a vásárló panaszára egy Corian® Szervizközpont adjon kielégítő megoldást a jótállási javítások ütemezése alapján becsült javítási kereten belül.

Az összes kiadás a Minősített Ipari Partnert terheli.

A Szervizközpont címe kérésre megkapható a Központi Jótállási Központtól: bi-warranty@dupont.com.